آرمی چیف نے عمران خان کے کہنے پر بلاول کو فون کیا: فردوس اعوان، شہباز گل کی تردید

معاون خصوصی برائےاطلاعات پنجاب فردوس عاشق اعوان نے لاہور میں پریس کانفرنس کرتے ہوئے کہا ہے کہ وزیراعظم کے کہنے پر ہی آرمی چیف نے بلاول بھٹو کو کال کی تھی اب فوج نے یہ ثابت کردیا کہ وہاں احتساب کاعمل موجود ہے۔

پنجاب حکومت کی معاون خصوصی فردوس عاشق اعوان نے کہا کہ جو بھی دائرہ اختیار سے تجاوز کرےگا فوج کا اپنا کوڈ آف کنڈکٹ ہے دیکھنا یہ ہے کہ پولیس نے اس بے حرمتی پرکیانوٹس لیا، شخصیات کو پولیس کا تابع ہونا چاہئےپولیس کو نہیں۔

انہوں نے کہا کہ بلاول اورمریم ایک دوسرےکومنافقانہ چالوں سےمات دینےکوتیارہیں یہ ایک بیانیےپر اکٹھے نہیں تو ایک منزل پرکیسےاکٹھےہوسکتےہیں۔

معاون خصوصی برائےاطلاعات پنجاب کا کہنا تھا کہ مریم نواز اپنےوالد میاں مفرور کو واپس لائیں، متنازع بیان پاکستان کو عدم استحکام سے دوچار کرتے ہیں آپ ہماری کارکردگی پرتنقید کریں آپ نے اس ملک کو زخم دیئے ہیں۔

دوسری طرف وزیراعظم کے معاون خصوصی ڈاکٹر شہبازگلِ نے فردوس عاشق اعوان کے اس بیان کی تردید کی ہے کہ وزیراعظم کے کہنے پر ہی آرمی چیف نے بلاول بھٹو کو کال کی تھی۔ انہوں نے کہا کہ یہ فردوس صاھبہ کا ذاتی تجزیہ یا خیال ہوسکتا ہے یا شاید ان کا بیان آوٹ آف کونٹیکسٹ چلا گیا۔تاہم یہ درست بات نہیں۔

%d bloggers like this: