خلیل الرحمان قمر ایک بار پھر سوشل میڈیا پر موضوع بحث کیوں بنے ہوئے ہیں؟

خلیل الرحمان قمر ایک بار پھر سوشل میڈیا پر موضوع بحث کیوں بنے ہوئے ہیں؟

خلیل الرحمان قمر ایک بار پھر سوشل میڈیا پر موضوع بحث کیوں بنے ہوئے ہیں؟

مشہور مصنف و ڈرامہ نگار خلیل الرحمان قمر اپنے سخت موقف کی وجہ سے اکثر تنقید کی زد میں آجاتے ہیں، حسب روایت وہ ایک بار پھر سوشل میڈیا کی تنقید کا شکار ہوگئے ہیں۔

خبررساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق خلیل الرحمان قمر ایک بار پھر ایک ٹی وی ٹاک شو میں اپنے سخت لہجے اور بے لچک موقف کی وجہ سے سوشل میڈیا کی تنقید کی زد میں ہیں، اس بار انہوں نے ایک خاتون سماجی رہنما کے ساتھ سخت لہجے میں بات کی اور ہوسٹ کی جانب سے احترام سے بات کرنے کی تاکید پر پروگرام چھوڑ کر رخصت ہوگئے۔

رپورٹ کے مطابق نجی ٹی وی پر 4 شادیوں اور شادی کے درمیان ہونے والی تقریبات کے موضوع پر پروگرام منعقد کیا گیا جس میں خلیل الرحمان قمر اور سماجی رہنما ایلیا زہرہ کے درمیان شدید قسم کی بحث چھڑ گئی ۔

دونوں کے درمیان جب تکرار نے زور پکڑا تو پروگرام کے میزبان نے خلیل الرحمان قمر کو احترام سے گفتگو کرنے کی تاکید کی جس پر وہ برا مان گئے اورشو کے درمیان سے اٹھ کر چلے گئے۔

خلیل الرحمان قمر کو جانے سے روکنے کیلئے پروگرام کی پروڈکشن ٹیم نے کوشش بھی کی مگروہ راضی نہیں ہوئےاور چینل سے روانہ ہوگئے۔

پروگرام میں شریک سماجی رہنما ایلیا زہرہ نے واقعے سے متعلق سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر اپنے پیغام میں خلیل الرحمان قمر کو تنقید کا نشانہ بنایا اور کہا کہ انہوں نے مجھے را کا ایجنٹ قرار دیدیا ، میرےخلاف غیر اخلاقی لفظوں کا استعمال کیا اور مجھ پر بے تحاشا چیختے ہوئے وہ شو چھوڑ کر چلے گئے۔

خاتون سماجی رہنما کے اس بیان کے بعد سوشل میڈیا صارفین ایک بار پھر خلیل الرحمان قمر پر شدید تنقید کرنا شروع ہوگئے ہیں، صارفین کا کہنا تھا کہ خلیل الرحما ن قمر کو ادب آداب اور احترام سیکھنا چاہیے۔

 ؎

The post خلیل الرحمان قمر ایک بار پھر سوشل میڈیا پر موضوع بحث کیوں بنے ہوئے ہیں؟ appeared first on Siasat.pk Urdu News – Latest Pakistani News around the clock.

%d bloggers like this: