سنی لیون نے پہلی مرتبہ پورن فلم دیکھنے کے بعد خوفزدہ ہو کر کیا کام کیا تھا؟

بالی ووڈ اداکارہ سنی لیونی نے اپنے کیریئرکی شروعات بطورپورن اسٹارکی تھی۔ اس کیریئرمیں انہیں کافی شہرت ملی۔ سنی لیونی ٹاپ کی پورن اسٹاربن گئی تھیں، لیکن کیا آپ جانتے ہیں کہ جب انہوں نے خود پہلی مرتبہ بلیو فلم دیکھی تھی تو ان پر کیا اثر پڑا تھا۔

سنی لیونی کی ویب سیریز کرن جیت: دی انٹولڈ اسٹوری میں اس قصے کا انکشاف کیا گیا تھا کہ جب انہوں نے پہلی بار پورن دیکھی تو وہ بری طرح ڈر گئی تھیں۔

ویب سیریزکے مطابق سنی لیونی نے پہلی بلوفلم اپنے بھائی اورایک دوست کے ساتھ غلطی سے دیکھ لی تھی۔ پورن دیکھنے کے بعد سنی کو بہت زیادہ افسوس ہوا تھا۔

Sunny Leone Manforce Calendar 2016

پورن فلمیں دیکھنے کے بعدجب سنی لیونی کو غلطی کا احساس ہوا تووہ گرونانک دیو کی تصویرکے سامنے کھڑی ہوئیں اوراپنی غلطی کے لئے معافی مانگی۔

سنی لیونی کی زندگی اوران کے اس طرح تجربے  سب سے پوشیدہ تھے، لیکن سنی لیونی کی ویب سیریزنے ان کی زندگی سے متعلق کئی کہانیاں سب کے سامنے رکھیں۔ انہیں میں سے ایک قصہ ہے کہ سنی لیونی کے بھائی پوسٹرس پرسنی لیونی کے آٹوگراف کراکرکالج میں بیچا کرتے تھے۔

Image result for sunny leone bold photo shoot"

یاد رہے کہ سنی لیون کا اصلی نام کیرن ملہوترا ہے جنھیں امریکہ کی پورن انڈسٹری میں انتہائی شہرت ملی تھی۔

لیکن سنہ 2013 میں پورن فلموں سے ریٹائرمنٹ لینے کے بعد بالی وڈ میں کام کرنے کے بارے میں ان کے اعلان سے پہلے ہی انھوں نے بھارت کے مرکزی دھارے میں فنکار کے طور پر کام کرنا شروع کر دیا تھا۔

سنہ 2011 میں وہ بھارتی شو ’بگ باس‘ میں دکھائی دیں جس کے بعد انھیں بالی وڈ کے مرکزی دھارے میں شہرت حاصل کرنے کا موقع ملا تھا۔

Related posts:

وزیراعظم کا بلاول بھٹو زرداری کو ”صاحبہ“ کہنا خواتین کی توہین، ایوان میں آ کر معافی مانگیں، پیپلز پا…

جہانگیر ترین کے نوٹس پر معافی نہیں مانگیں گے، قانونی جنگ لڑنے کے لیے تیار ہیں، شاہزیب خانزادہ

شہید کیپٹن عاقب جاوید کا چند روز بعد نکاح تھا

%d bloggers like this: