پاکستان، ترکی اور آزربائیجان کے مابین دوسرے سہ ملکی مذاکرات

پاکستان، ترکی اور آزربائیجان کے مابین دوسرے سہ ملکی مذاکرات

پاکستان، ترکی اور آزربائیجان کے مابین دوسرے سہ ملکی مذاکرات

وزارتِ خارجہ میں پاکستان، ترکی اور آزربائیجان کے مابین دوسرے سہ ملکی مذاکرات کا آغاز، آذربائیجان کے سفیر کی شاہ محمود سے ملاقات۔

تفصیلات کے مطابق وزارت خارجہ میں پاکستان ترکی اور آذربائیجان کے مابین دوسرے سہ ملکی مذاکرات کا آغاز ہوگیا ہے، وزیر خارجہ مخدوم شاہ محمود قریشی ،ترک وزیر خارجہ میولوت چاوش اوغلو اور آزربائیجان کے وزیر خارجہ جیہون بیراموف نے اپنے وفود کے ہمراہ مذاکرات میں شرکت کی۔

مخدوم شاہ محمود قریشی نے اس موقع پر کہا کہ دوسرے سہ ملکی مذاکرات کی میزبانی ہمارے لیے باعث مسرت ہے، ترک وزیر خارجہ میولوت چاوش اوغلو اور آزربائیجان کے وزیر خارجہ جیہون بیراموف کو دوسرے سہ ملکی مذاکرات میں شرکت پر خوش آمدید کہتا ہوں۔

پاکستان کے وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی کا کہنا تھا کہ پاکستان، ترکی اور آزربائیجان کے درمیان یکساں ثقافتی، مذہبی اور تاریخی اقدار کی بنیاد پر گہرے برادرانہ تعلقات ہیں، پاکستان کے لوگ ، ترکی اور آزربائیجان کے روحانی مراکز سے گہرا لگاؤ رکھتے ہیں۔

پاکستان کی سربراہی میں ہونے والے سہ ملکی مذاکرات کے دوران تجارت، سرمایہ کاری اور عوامی سطح پر روابط کے فروغ کیلئے مختلف پہلوؤں پر غور و خوض کیا گیا جبکہ تینوں وزرائے خارجہ نے مقبوضہ جموں و کشمیر میں جاری انسانی حقوق کی سنگین خلاف ورزیوں اور اسلامو فوبیا کے بڑھتے ہوئے رجحان پر تشویش کا اظہار کرتے ہوئے اسلامی اقدار کے تحفظ کیلئے مشترکہ حکمت عملی اپنانے پر اتفاق کیا۔

پاکستان، ترکی اور آزربائیجان کے مابین دوسرے سہ ملکی مذاکرات

خبر رساں ادارے کے مطابق سہ ملکی مذاکرات میں افغان امن عمل کے حوالے سے بھی تبادلہ خیال کیا گیا اور بین الافغان مذاکرات کے انعقاد کو سراہتے ہوئے افغان امن عمل میں پاکستان کے مصالحانہ کردار کی بھی تعریف کی گئی، اس کے علاوہ دوران مذاکرات تینوں ملکوں نے کرونا وبا کے معاشی مضمرات سے نمٹنے کیلئے مشترکہ لائحہ عمل اختیار کرنے اور مل کر اس وبائی چیلنج سے نمٹنے کے عزم کا اعادہ کیا۔

وزارت خارجہ میں ہونے والے مذاکرات میں پاکستان، ترکی اور آزربائیجان کے درمیان تجارت، معیشت، تعلیم، صنعت ،توانائی اور ثقافت کے شعبہ جات میں تعاون کے فروغ کے حوالے سے تفصیلی مشاورت بھی کی گئی اور تینوں فریقین نے دہشتگردی بشمول ریاستی دہشتگردی کی مذمت کرتے ہوئے اس عفریت سے نمٹنے کیلئے مشترکہ حکمت عملی اپنانے پر غور کیا گیا۔

پاکستان، ترکی اور آزربائیجان کے مابین دوسرے سہ ملکی مذاکرات

دوسری جانب وزارت خارجہ میں آزربائیجان کے وزیر خارجہ جیہون بیراموف نے وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی سے ون آن ون ملاقات کی، دونوں وزرائے خارجہ نے ملاقات میں دو طرفہ تعلقات، مختلف شعبہ جات میں تعاون کے فروغ سمیت باہمی دلچسپی کے امور پر تبادلہ خیال کیا۔

ون آن ون ملاقات میں وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی نے آزربائیجان کے سرحدی علاقوں کو آرمینیا کے ناجائز قبضہ سے واگزار کروانے پر آزربائیجان کے وزیر خارجہ کو مبارکباد پیش کی، جس پر آزربائیجان کے وزیر خارجہ نے آزربائیجان اور آرمینیا کے مابین حالیہ سرحدی تنازعہ میں آزربائیجان کی بھرپور حمایت پر پاکستان کی قیادت اور وزیر خارجہ کا شکریہ ادا کیا۔

The post پاکستان، ترکی اور آزربائیجان کے مابین دوسرے سہ ملکی مذاکرات appeared first on Siasat.pk Urdu News – Latest Pakistani News around the clock.

%d bloggers like this: